Monday 23 December 2013

Ada orang ask dekat  ask.fm  "misha kau pernah sedih tak" aku rasa tu soalan paling bangang abadi hahaha , semua orang pernah sedih , walaupun sikit , hahaha and Ibu cakap "Misha kalau ada problem cerita jangan pendam Adik dah besar mana boleh diam kan perasaan" . Jeng jeng jeng , setengah orang suka pendam setengah orang suka luahkan , aku suka dua - dua hahaha , sometimes pendam sometimes luahkan , tapi kalau luahkan pun tak semua , sebab kadang-kadang bila luah lepastu respond orang tu macam bangang , tapi tak semua orang la haha . Kadang-kadang tak semua benda kita boleh pendam kan , and tak semua benda kita boleh luahkan dekat orang . Tapi kalau nak luahkan dekat Allah boleh la , itu cara aku pada setiap malam , bagitahu apa yang aku tak suka apa yang buat aku gembira semua aku bagitahu dekat Allah , kadang-kadang bila kita luahkan dekat Allah , benda boleh jadi lebih baik dari luah dekat kawan , Allah dengar segalanya , tapi kawan entah suku je dia dengar .

Anip dah buat blog wah  "http://walawie.blogspot.com/" haha , baru buat blog dah lawa dah "tepuk sikit" okay aku sorang je yang tepuk...   tapi tak tepuk cuma type je , gelabah  je tepuk hahaha okay tak lawak . Haha kepada peminat Justin Bieber ce baca Anip tulis apa dekat blog dia pasal bersara tu hahaha habis la kena serbu dengan belieber .Anip kata aku sifu hahaha aku rasa macam berkuasa pulak bila dipanggil sifu haha katakooo . Ada orang marah aku kenapa aku selalu gelak , macam letak "haha" dekat belakang , aku rasa bukan aku je ... haha sebenarnya tak gelak pun cuma dah jadi tabiat , lagi pun macam style bila letak "haha" dekat belakang hahah , sebab bila tak letak macam bosan sangat ayat dia , kalau letak"haha" macam happy sikit hahaha , bagi aku kalau chat dengan orang yang tak gelak ke apa macam serious sangat aku anggap dia " conversation killer " , sebab ayat dorang membunuh perasaan aku ......

Seminggu ni kena jaga Haris ! Yeah , lama tak lepak dengan boyfriend ni , haha , makin tinggi dah sekarang , tadi petang bukak "Playboy itu suami aku" , layan drama do dia , terbeliak je mata , tersangat menghayati , tapi dia lebih menghayati bila tengok Ultraman . Sejak beberapa hari ni aku layan Bob Marley je , lepastu aku suka bezakan muka dia dengan Salam Musik , hahaha sama gila , paling sama rambut , lepastu aku mula la fikir benda bodoh , " macam mana dorang basuh and sikat rambut " . Kalau orang kutuk Bob Marley mesti abang polak sebab dia minat gila dekat Bob Marley sampai seluar semua nak ada gambar Bob Marley . Kalau macam tu aku pun nak tapi aku nak kat tudung , aku buat tudung aku ada gambar Bruno Mars , wesh macam orang bangang je pakai hahaha . Tak beli lagi barang sekolah emmm , tahun ni aku takdo semangat langsung nak sekolah , tapi kan bukan tahun ni je setiap tahun haha , sebab sebab sebab aku benci sekolah . Aku nak jadi pandai tapi aku tak nak belajar , haa bangang kan hahaha , rasa macam nak pergi ke form 5 terus je , haish tapi kena menghadap dengan SPM pulak ... haha tahun ni dah lah ada PBSMR , bestnyaa tak sabar sangat ........................................



0 comments:

Post a Comment